tag:blogger.com,1999:blog-77723591765212297432024-03-17T12:00:32.749+02:00Coincidentia OppositorumΜενέ, Θεκέλ, Ουφαρσίν
(Δανιήλ Ε', 25 - 28)Παρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.comBlogger1374125truetag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-71179573261561511962024-03-17T12:00:00.001+02:002024-03-17T12:00:00.141+02:00 Όνειρο; – Haruki Murakami [Απόσπασμα από το διήγημα «Ύπνος»]...Θυμάμαι με τέλεια διαύγεια το πρώτο βράδυ που έχασα την ικανότητά μου να κοιμάμαι. Έβλεπα ένα αποκρουστικό όνειρο – ένα σκοτεινό, γλοιώδες όνειρο. Δεν θυμάμαι το περιεχόμενό του, αλλά θυμάμαι πως το αισθανόμουν: απειλητικό και τρομακτικό. Ξύπνησα τη στιγμή της Παρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-33756785630040615582024-03-10T10:00:00.001+02:002024-03-10T10:00:00.151+02:00Ο Χρόνος – Βέδες Ο Χρόνος σέρνει το άρμα, καθώς ένα άλογο με επτά ινία,με χίλια μάτια, πλούσιο σε σπέρμα, μακριά από γηρατειά.Ανεβαίνουν πάνω του οι ποιητές που καταλαβαίνουν τα εμπνευσμένα τραγούδια.Έχει για τροχούς όλες τις υπάρξεις.Ο Χρόνος σέρνει επτά τροχούςέχει επτά άξονες, που λέγονται ο μη – θάνατος.Μένω εδώθε από όλες αυτές τις υπάρξεις.Κίνησε, βαδίζει, αυτός ο πρώτος ανάμεσα στους θεούςΕκόμισε Παρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-15799749277242285082024-03-03T10:00:00.001+02:002024-03-03T10:00:00.271+02:00ΔΙΚΛΕΙΣ - ΑΝΔΡΕΑΣ ΕΜΠΕΙΡΙΚΟΣ Όταν μονάζουμε σκεπτόμενοι μελλοντικά ταξείδιαΈνα καράβι κάποτε περνά στην κάμαρά μαςΚαι γέρνουμε ν’ αναπαυθούμε στο κατάστρωμαΩς που να φθάσουν τα κλαριά των ενυπνίωνΚαι λυτρωθούμε από τους κόπους της ημέραςΣτην πρασιά της ανευρέσεωςΣιτοβολώνος που διαλέξανε δυο κορασίδεςΓια νάρθουν να με συναντήσουν.ΑΝΔΡΕΑΣ ΕΜΠΕΙΡΙΚΟΣΕνδοχώρα [ΤΑ ΚΑΣΤΡΑ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΥ (1934)]Εκδόσεις Άγρα 1997Παρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-26700297070094187602024-02-25T10:00:00.001+02:002024-02-25T10:00:00.152+02:00 Το τραγούδι του τρελού - Κωστής Παλαμάς Στον Αριστομένη Προβελέγγιο Καλοί μου άνθρωποι, ακούστε με, κακός δεν είμαι, ελάτε,σιγά, να σας τα πω.Μια μοίρα με κατάτρεξε· μη με πετροβολάτε·δεν έφταιξα, πονώ.Στο σταυροδρόμι είχα σταθή, στην πέτρα είχα καθήσειγια να ξεκουραστώ,Με τα οπαλλένια Παρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-61935620652106174482024-02-18T10:00:00.001+02:002024-02-18T10:00:00.160+02:00 Φιλοσοφία και κοινός νους – Θεόφιλος ΒέικοςΟ Χέγκελ λέει στη Φαινομενολογία του Πνεύματος, πως το να θέλουμε να φιλοσοφούμε σημαίνει να κάνουμε ένα πήδημα, δηλαδή να βγαίνουμε από τη συνηθισμένη σκέψη που κινείται σε ένα χώρο παραστάσεων και αναμνήσεων και να περνούμε σε μια εννοιακή λειτουργία σκέψης. Για τον κοινό νου η φιλοσοφία φαντάζει συχνά ως υπερβολικά αφηρημένη σκέψη ή ακόμη και ως αναστραμμένος κόσμος. Και τούτο γιατί αυτή Παρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-50699850256397515882024-02-11T10:00:00.001+02:002024-02-11T10:00:00.165+02:00 ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ – ΧΡΙΣΤΟΣ ΛΑΣΚΑΡΗΣΑκόμη και τώραπου το φεγγάρι έχει εξερευνηθείκι έχει τόσο απογοητεύσει,και η θάλασσα έχειόπως και η ζωή μας εξαντληθεί,που τα μάτια μαςδεν είναι μάτια για να βλέπουνπαρά κουκκίδεςπου συντηρούνται τα όνειρα,ακόμη και τώραπου η ψυχή μας κουρασμένη σωπαίνει,η Γησυνεχίζει το μαρτύριο της περιστροφήςφέρνοντας το χειμώνα και την άνοιξηκαι το άρωμα του πεύκου μέσ’ απ’ την καταχνιάτην παγωνιάκαι πάλι το Παρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-64726410157988198812024-02-04T10:00:00.001+02:002024-02-04T10:00:00.145+02:00 Το Αζήτητο Δώρο - Arthur KoestlerΣε ένα από τα δοκίμιά του, ο Σερ Τζούλιαν Χάξλεϋ δίνει έναν κατάλογο χαρακτηριστικών που ανήκουν αποκλειστικά στο ανθρώπινο είδος. Αυτό είναι η γλώσσα και η εννοιολογική σκέψη. Η μεταβίβαση της γνώσης με την γραφή. Η χρήση εργαλείων και μηχανημάτων. Η βιολογική υπεροχή απέναντι σε όλα τα άλλα είδη. Η ατομική μεταβλητότητα. Η χρήση του πρόσθιου άκρου αποκλειστικά για τον χειρισμό αντικειμένων. Παρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-40001868940540899042024-01-28T10:00:00.001+02:002024-01-28T10:00:00.140+02:00 Ἡ δύσκολη Κυριακή - Μίλτος ΣαχτούρηςἈπ ̓ τὸ πρωὶ κοιτάζω πρὸς τ ̓ ἀπάνω ἕνα πουλὶ καλύτεροἀπ ̓ τὸ πρωὶ χαίρομαι ἕνα φίδι τυλιγμένο στὸ λαιμό μουΣπασμένα φλυτζάνια στὰ χαλιὰπορφυρὰ λουλούδια τὰ μάγουλα τῆς μάντισσαςὅταν ἀνασηκώνει τῆς μοίρας τὸ φουστάνικάτι θὰ φυτρώσει ἀπ ̓ αὐτὴ τὴ χαράἕνα νέο δέντρο χωρὶς ἀνθοὺςἢ ἕνα ἁγνὸ νέο βλέφαροἢ ἕνας λατρεμένος λόγοςποῦ νὰ μὴ φίλησε στὸ στόμα τὴ λησμονιάἜξω ἀλαλάζουν οἱ καμπάνεςἔξω μὲ Παρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-32519602030597935522024-01-19T10:00:00.001+02:002024-01-19T10:00:00.130+02:00Ο Edgar Allan Poe και το νουάρ μυθιστόρημα – ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΡΚΑΡΗΣ Κάθε φορά που διαβάζω διηγήματα του Έντγκαρ Άλαν Πόε με βασανίζει ένα ερώτημα, που καταλήγει σε θλίψη. Το ερώτημα είναι πώς είναι δυνατόν να επικράτησε για δεκαετίες το αγγλικό αστυνομικό μυθιστόρημα, όταν προηγήθηκε ένας συγγραφέας όπως ο Έντγκαρ Άλαν Πόε, και την εποχή της κυριαρχίας του αγγλικού αστυνομικού υπήρχε ένας συγγραφέας όπως ο Ζορζ Σιμενόν; Ο Πόε επηρέασε καθοριστικά το Παρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-14963812722857522262024-01-14T10:00:00.001+02:002024-01-14T10:00:00.161+02:00 Θλίψεις της Σελήνης – Tristesses de la lune – Charles BaudelaireΑπόψε η σελήνη ονειρεύεται με νωχέλεια πολλή.Όπως πάνω σε πολυάριθμα μαξιλάριαΜια καλλονή που με χέρι αφηρημένο κι ελαφρύ χαϊδεύειΤο περίγραμμα των μαστών της πριν κοιμηθεί.Πάνω στη στιλπνή ράχη από ράθυμες χιονοστοιβάδες,Ψυχορραγώντας, αφήνεται στις μακριές λιποψυχίες,Περιφέρει τα μάτια της πάνω σ’ οπτασίες λευκές Που ανεβαίνουν στο γαλανό αιθέρα σαν ανθοφορίες.Όταν καμιά φορά σ’ αυτή τη Παρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-32277697629486934232024-01-07T10:00:00.001+02:002024-01-07T10:00:00.128+02:00 Οι μεμονωμένοι κόσμοι των ανθρώπων – Aldous HuxleyΖούμε μαζί με άλλους ανθρώπους, επιδρούμε πάνω τους, αντιδρούμε σ’ αυτούς. Αλλά πάντοτε, και κάτω απ’ όλες τις πιθανές συνθήκες, είμαστε μόνοι. Οι μάρτυρες πηγαίνουν στην αρένα πιασμένοι χέρι-χέρι. Αλλά σταυρώνονται μόνοι. Αγκαλιασμένοι οι εραστές προσπαθούν απελπισμένα να ενώσουν τις μεμονωμένες τους εκστάσεις σε μια μοναδική υπέρβαση του εαυτού τους. Μάταια. Από την ίδια τη φύση του, το κάθε Παρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-35501747143583257542023-12-31T10:00:00.003+02:002023-12-31T10:00:00.133+02:00Η Χτυπημένη - Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης Εις του Γιάννη της Παντελούς το στενό έβγαινε μία καντίνα*, με τον λευκόν φερετζέν και το γιασμάκι της, και τούτο πολύ συχνά, σχεδόν κάθε μήνα. Την είδε δύο φορές με τα μάτια της η γριά Παντελού, και ο υιός της ο Γιάννης, και διάφοροι άλλοι γείτονες. Ήτον ένα κατάλυμα, παλαιά οικία καταρρεύσασα, χωριζόμενη δια του στενού από της οικίας εν η κατώκει η γραία μετά του υιού της και της νύμφης της, Παρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-16049730145724108402023-12-24T10:00:00.001+02:002023-12-24T10:00:00.157+02:00 Γοτθική πικρία – Νίκος Εγγονόπουλοςεις Ανδρέαν ΕμπειρίκονΑρκούν, πλέον, τα νάματα της ευάνδρου Ηπείρου. Αρκούν, πλέον, τα συναξάρια των λαφυραγωγών του σπέρματος. Αρκούν οι ύπουλες διεισδύσεις των υφάλων σήμαντρων στ' ατμοσφαιρικά στρώματα της λήθης. Αρκούν. Τώρα η ψυχή μας ποθεί την γαλήνην. Τώρα η ψυχή μας ποθεί την χαρά. Έστω και αν απαιτείται δι' αυτό, ακόμη και για μίαν μόνη στιγμή ή της αύριον ή της χθες, η εξωμήτριος κύησηςΠαρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-39394868461208312742023-12-17T10:00:00.001+02:002023-12-17T10:00:00.193+02:00 Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΤΡΙΑ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΕΠΤΑ & ΤΟ ΕΝΝΕΑΓΡΑΜΜΑ - Basarab NicolescuΚατά τον Γκουρτζίεφ υπάρχει ένας πολύ μικρός αριθμός θεμελιωδών νόμων « της δημιουργίας του κόσμου και της συντήρησης του που κανονίζουν όλες τις διαδικασίες στον κόσμο και στον άνθρωπο.» (23)Οι Θεμελιώδεις Νόμοι του Σύμπαντος στην Κοσμολογία του Γκουρτζίεφ είναι ο ̈ Νόμος του Τρία ̈ (τρεις δυνάμεις ή τρεις αρχές ) και ο ̈ Νόμος του Επτά ̈ (ή ̈Νόμος της Οκτάβας ̈ ).Εξ ́ Παρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-91340292423315318042023-12-10T10:00:00.001+02:002023-12-10T10:00:00.251+02:00 Ιθάκη - Joseph BrodskyΝα γυρίσεις πίσω ύστερα από είκοσι χρόνιανα βρεις στην άμμο χνάρια απ’ τα γυμνά σου πόδιακι ο σκύλος σου ν’ αρχίζει ν’ αλυχτάαπό αγριάδα. Όχι από χαρά.Βγάλε τα ιδρωμένα σου κουρέλια, είναι μια κάποια λύση.Η δούλα σου νεκρή, την ουλή σου δεν θ’ αναγνωρίσεικαι την πιστή συμβία πού ‘λεγαν ότι σε προσμένειδεν θα τη βρεις. Σε όλους πια είναι δοσμένη.Μεγάλωσε και ο μικρός σου γιος και ψάχνει το ταξίδι,Παρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-2455804492883060872023-12-03T10:00:00.001+02:002023-12-03T10:00:00.144+02:00 Το ανώφελο της κριτικής – Fernando PessoaΗ διαπίστωση ότι το σπουδαίο έργο πάντα έρχεται στο προσκήνιο είναι περιττή αν μιλάμε για πραγματικά σπουδαία έργα και αν με τη φράση «έρχεται στο προσκήνιο» εννοούμε ότι το έργο γίνεται αποδεκτό στην εποχή του. Είναι αλήθεια ότι το σπουδαίο έργο πάντοτε έρχεται στο προσκήνιο κατά τη διάρκεια της μελλοντικής του ζωής. Είναι επίσης αλήθεια ότι έργα δευτέρας διαλογής πάντοτε έρχονται στο προσκήνιο Παρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-2619503216667378812023-11-26T10:00:00.014+02:002023-11-26T10:00:00.316+02:00 Η ΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ - Jorge Luis BorgesΤο μπουντρούμι είναι βαθύ και πέτρινο· το σχήμα του, ενός σχεδόν τέλειου ημισφαίριου, αν και το πάτωμα (που είναι επίσης πέτρινο) είναι λίγο μικρότερο από έναν μεγάλο κύκλο, γεγονός που εντείνει κάπως τα αισθήματα της καταπίεσης και της απεραντοσύνης. Ένας μεσότοιχος το χωρίζει στα δύο· ο τοίχος αυτός, παρόλο που είναι πανύψηλος, δεν φτάνει ως την κορυφή του θόλου· από τη μια μεριά είμαι εγώ, ο Παρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-35685216828267732462023-11-19T10:00:00.001+02:002023-11-19T10:00:00.137+02:00 ΙΣΤΟΡΊΑ ΤΟΥ ΟΙΔΙΠΟΔΑ - ΤΙΤΟΣ ΠΑΤΡΙΚΙΟΣΘέλησε να λύσει τα αινίγματανα φωτίσει το σκοτάδιπου μέσα του βολεύονται όλοιόσο κι αν τους βαραίνει.Δεν τρόμαξε από τα όσα είδεμ' από την άρνηση των άλλων να τα παραδεχτούν.Θα 'μενε πάντα η εξαίρεση;Δεν άντεχε πια τη μοναξιά.Και για να βρει τους διπλανούς τουέχωσες μες στα μάτια του βαθιάτις δυό περόνες.Πάλι ξεχώριζε με την αφή τα πράγματαπού κανείς δεν ήθελε να βλέπει.  Παρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-11779823714451838462023-11-12T10:00:00.001+02:002023-11-12T10:00:00.429+02:00Το Σύμπαν ενός ανώνυμου συγγραφέα - Γιώργος Γραμματικάκης Στην αρχή ή στο τέλος αυτού του αιώνα έζησε ένας συγγραφέας που οι βιογράφοι του αμφιβάλλουν ακόμη για το πραγματικό του όνομα. Μήτε άλλωστε για το έργο ή τις λεπτομέρειες της ζωής του είναι γνωστά πολλά πράγματα. «Τα εξωτερικά γεγονότα», ισχυριζόταν ο ίδιος, «δεν έχουν πολλή σημασία. Βιογραφία είναι ό,τι γίνεται μέσα μας, και ό,τι γίνεται μέσα μας δεν εκφράζεται με τη γλώσσα δεν εκφράζεταιΠαρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-72628470268207613712023-11-05T10:00:00.001+02:002023-11-05T10:00:00.155+02:00 Επιστροφή στο σπίτι – Dino BuzzatiΗ καγγελόπορτα ήταν ανοιχτή και ο Ντρόγκο μύρισε μεμιάς την παλιά σπιτική μυρωδιά, όπως όταν, παιδί, ξαναγύριζε στην πόλη μετά τους καλοκαιρινούς μήνες στο εξοχικό. Ήταν γνώριμη και φιλική μυρωδιά, κι όμως, μετά από τόσο καιρό, είχε κάτι το αποκρουστικό. Του θύμιζε, ναι, τα περασμένα, τη γλυκύτητα κάποιων Κυριακών, τα χαρούμενα δείπνα, τη χαμένη παιδικότητα, αλλά μιλούσε και για τα κλειστά Παρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-3158419808294105332023-10-29T10:00:00.001+02:002023-10-29T10:00:00.147+02:00Παράρτημα V (Κόλαση και Παράδεισος) – Aldous Huxley Ο Βουαγιάρ ζωγράφιζε κοντινές απόψεις εσωτερικών χώρων κυρίως, αλλά και κήπων μερικές φορές. Σε μερικές συνθέσεις του κατάφερε να συνδυάσει την μαγεία της εγγύτητας με τη μαγεία της μακρινής όψης, παριστώντας μια γωνιά ενός δωματίου όπου βρίσκεται ή κρέμεται μια δική του – ή κάποιου άλλου – αναπαράσταση μιας μακρινής άποψης δέντρων, λόφων και ουρανού. Είναι μια πρόσκληση να Παρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-84949885616668482032023-10-22T10:00:00.001+03:002023-10-22T10:00:00.153+03:00Ασθένεια - Νικόλαος ΚάλαςΠαράφορος ήταν ο έρωτας. Και είναι.ζει στα καθέκαστα του βίουτώρα - περίσταση εξαιρετική -προβάλλει την μορφή της απελπισίας.σπαραγμοί και καινούργιο αιματοκύλισμα των αισθημάτωνμας καλούν σ' αυτήν εδώ την δοκιμασία.Απώλεσε η γαλήνη την επιφάνειά τηςξαναβρίσκω όσα είχα μοχθήσει να χάσωη αβεβαιότητα υπεράνθρωπων καταστάσεων μας θωρείη ενσυνείδητη προσπάθεια μαζί να τα κοιτάμε όλαπαρηγορεί την Παρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-35834043529054895462023-10-15T10:00:00.001+03:002023-10-15T10:00:00.146+03:00 Βόλτα στη βροχή - Jack KerouacΚατηφορίζω τον Έκλυτο Δρόμο των Ρεντόνας, μέσα στη βροχή, δεν ξεκίνησε ακόμα να βρέχει πολύ, ανοίγω δρόμο και κάνω ελιγμούς μέσα σε ένα χαμό από εκατοντάδες πόρνες στη σειρά πλάι στους τοίχους της οδού Πάναμα έξω από τα μικρά τους δωμάτια όπου η τρανή Mamacita κάθεται πλάι σε πήλινες χύτρες σε σχήμα γουρουνιού, καθώς φεύγεις σου ζητούςν κάτι για το χοιρινό που επίσης αντιπροσωπεύει την κουζίνα, Παρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-19330488862434357192023-10-07T10:00:00.001+03:002023-10-07T10:00:00.156+03:00 Σονέτο – Στην επιστήμη (Sonnet—To Science) – Edgar Allan PoeΕπιστήμη! Γνήσια κόρη της παλιάς εποχής είσαι!Που τ’ αλλάζεις όλα με τα περίεργα μάτια σου.Γιατί ορμάς έτσι πάνω στην καρδιά του ποιητή,Όρνιο που οι φτερούγες του είναι βαρετή πραγματικότητα;Πώς μπορεί να σ’ αγαπήσει αυτός; Ή πώς να σε πει σοφή;Όταν δε θέλεις να τον αφήσεις στις περιπλανήσεις τουΝα ψάξει για θησαυρούς στους διαμαντοστόλιστους ουρανούς,Μολονότι πέταξε ψηλά μ’ ατρόμητα φτερά;Παρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-7772359176521229743.post-26735398227444778662023-10-01T10:00:00.001+03:002023-10-01T10:00:00.137+03:00Ο Γκιλγκαμές και το ελιξήριο της Αθανασίας - JOSEPH CAMPBELL Ο μεγαλύτερος μύθος της αναζήτησης του ελιξήριου στην προβιβλική παράδοση της Μεσοποταμίας είναι ο μύθος του Γκιλγκαμές. Ο Γκιλγκαμές ήταν ένας μυθικός βασιλιάς της σουμεριακής πόλης Ουρούκ* ο οποίος έβαλε σκοπό του να ανακαλύψει το κάρδαμο της αθανασίας, το φυτό «Που δε Μεγαλώνει Ποτέ». Αφού πέρασε με επιτυχία από τα λιοντάρια που φρουρούσαν τις παρυφές και τους ανθρώπους σκορπιούς που Παρείσακτοςhttp://www.blogger.com/profile/00576963134731913471noreply@blogger.com0