.

Όποιος φοβάται τον θάνατο είναι ήδη νεκρός.
Όποιος θέλει για μια στιγμή η ζωή του να ανήκει μόνο σ' αυτόν, που θέλει για μια στιγμή να είναι πεπεισμένος για όσα κάνει, πρέπει να αδράξει το παρόν.
Πρέπει να αντιμετωπίζει τα πάντα στο παρόν ως τελικά, σαν να ήταν βέβαιο ότι θα ακολουθήσει αμέσως ο θάνατος.
Και πρέπει μετά στο σκοτάδι να δημιουργήσει ζωή. Ζωή μέσα από τον εαυτό του.
Carlo Michelstaedter, La Persuasione e la Rettorica

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

ΤΟ ΙΕΡΟΝ ΠΥΡ – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΙΜΕΛΗΣ



Κατά τις στιγμές αυτές της παγκόσμιας κρίσης και της χρεωκοπίας των ηθικών αρχών, οι γνωστικοί οφείλουν να παραμείνουν σε κατάσταση συναγερμού και άγρυπνοι όπως ο φρουρός σε καιρό πολέμου.
Είναι ανάγκη να είμαστε πάντοτε επί ποδός δια να προφυλαχτούμε κατά των εφόδων, οι οποίες μας έρχονται από παντού. Έτσι, υπάρχει στις Η.Π.Α. μαύρη στοά μεταμφιεσμένη με τον τίτλο “Γνωστική Εκκλησία” και η οποία διδάσκει το τελείως αντίθετο αυτού του οποίου εμείς διδάσκουμε.
Γνωρίζουμε καλά ότι ο Χριστός είναι η φωτιά της φωτιάς, η φλόγα της φλόγας, η αστρική υπογραφή της φωτιάς. Εν τούτοις, η στοά αυτή μισεί τη φωτιά και μας απεχθάνεται, χαρακτηρίζοντας μας μαύρους μάγους διότι εργαζόμαστε με την Ιερή Φωτιά.
Πάνω στο σταυρό του Λυτρωτή του κόσμου είναι γραμμένη η Ιερή λέξη I.N.R.I. IGNE NATURA RENOVATUR INTEGRAM = με τη φωτιά η φύση ανανεώνεται ολοκληρωτικά.
INRI, είναι η φωτιά. INRI, είναι ο Κοσμικός Χριστός, ο ηλιακός Λόγος, τέλεια πολλαπλή Μονάδα. Αυτοί που ξεσηκώνονται εναντίον της λατρείας της φωτιάς, ξεσηκώνονται στην πραγματικότητα εναντίον του Κοσμικού Χριστού.
Κανένα αντικείμενο διαλογισμού δεν αναδεικνύεται τόσο ωφέλιμο στον αληθινό γνωστικό όσο αυτό της Ιερής Φωτιάς.
Η Φωτιά μας περιτυλίγει και μας διαβρέχει από παντού, μας έρχεται από τον αέρα, το νερό, και από την ίδια την γη, τα οποία είναι οι συντηρητές και διάφορα οχήματά του.
Η γέννηση μας είναι το συγκεκριμένο και εξειδικευμένο αποτέλεσμα της επανενσάρκωσης του, ο θάνατός μας, μοιραία συνέπεια της απενσάρκωσής του.
Ο Προμηθέας έκλεψε την φωτιά από τον ουρανό δια να ζωοποιήσει τον άνθρωπο τον οποίο είχε σχηματήσει, σαν Θεός στην Βίβλο, με την λάσπη της γης.
Ο Ήφαιστος δημιούργησε την Πανδώρα, την πρώτη γυναίκα, την οποία η Αθηνά επροίκησε με κίνηση εφυσώντας σ' αυτήν πολύ επιτήδεια την ζωτική φωτιά.
Ένας απλός θνητός, ο διάσημος γλύπτης Πυγμαλίων, επιθυμώντας να παντρευτεί την Γαλάτεια, το έργο των ίδιων του των χεριών ικετεύει την Αφροδίτη να ζωοποιήσει, χάρη στην ουράνια φωτιά, το υπέροχο μαρμάρινο άγαλμά του.
Το να προσπαθήσετε να βρείτε την φύση και την ουσία του πυρός είναι το ίδιο με το να προσπαθήτε να βρείτε τον Εσωτερικό Χριστό, του οποίου η πραγματική παρουσία εκδηλώνεται πάντοτε με διάπυρη μορφή.
Η φλεγομένη βάτος (Έξοδος 2-2) και η πυρκαγιά του Σινά την στιγμή κατά την οποία ο Θεός παρέδωσε στο Μωυσή τον Δεκάλογο (Έξοδος 19-18) είναι δύο διάπυρες εκδηλώσεις του Θείου.
Στην Αποκάλυψη, ο Εσώτερος Θεός καθ' ενός από μας εμφανίζεται με το πρόσωπο όντος από Ίασπη και Σαρδόνιο χρώματος φλόγας, καθισμένος πάνω σε διάπυρο και αστραποβόλο θρόνο (Αποκ. 4, 3-5). Το όραμα του Λόγου στην αρχή της Αποκάλυψης είναι επίσης πολύ κτυπητό.
Τα μάτια του είναι σαν διάπυρη φλόγα... και το πρόσωπό του είναι σαν τον Ήλιο που λάμπει με όλη του την λάμψη” (Αποκ. 1, 14-16).
Ο Θεός μας είναι Πυρ αναλίσκον” γράφει ο Παύλος ο Ταρσέας στην προς Εβραίους επιστολή του(12, 29).
Οι Πέρσες θεωρούσαν την φωτιά σαν την πιο τέλεια εικόντα του ηλιακού Λόγου. Ο Ζωροάστρης, παρ' όλο που δεν εισήγαγε την λατρεία του πυρός κατά την διάρκεια της βασιλείας του Πέρσου βασιλιά Ιστάσπη, διεύρυνε κατά πολύ τις λειτουργίες της (τελετές της φωτιάς).
Ο Πρεταχέος των Ελλήνων ήταν μια αδιάκοπη Εστία. Στα ιερά Ετρούσκοι, Σαβίνοι και Ρωμαίοι αφιερωμένοι στην υπέροχη Βέστα Θεά της Εστίας, διατηρούσαν μια αδιάκοπη φωτιά.
Οι διάφοροι αυτόχθονες πολιτισμοί της προϊσπανικής Αμερικής απέδιδαν λατρεία στην φωτιά.
Ο Μωυσής διετήρησε την πρακτική της διαρκούς φωτιάς στον Ιερό τόπο μεταξύ των εορτών τις οποίες παράγγειλε στους Ισραηλίτες και των οποίων καθόρισε με απόλυτη ακρίβεια τις λεπτομέρειες.
Η Ιερή Φωτιά συνεχίζει να ακτινοβολεί ένδοξα πάνω στους Χριστιανικούς βωμούς, παρ' όλο το μίσος το οποίον αισθάνονται οι σκοτεινοί κατά τοιαύτης λατρείας.
INRI,η φωτιά δεν είναι ποτέ το αποτέλεσμα της καύσης αλλά η πρωταρχική του αιτία. Όταν η φωτιά αποδεσμεύεται από την ύλη, που την κρατά κλεισμένη, εκδηλώνεται και τότε εμφανίζεται το γνωστό φαινόμενο με το όνομα καύση. Η καύση είναι διάπυρη εκπόρευση, ποτέ η πρωταρχική αιτία της φωτιάς, όπως το υποθέτους οι μορφωμένοι αδαείς.
Οι εχθροί του πυρός έχουν εγκατασταθεί παντού, και η απειλή που βαραίνει την στιγμή αυτή όλους μας καθιστά απαραίτητη την μεγαλύτερη δυνατή επαγρύπνηση εκ μέρους μας πάνω σ' όλες τις περιστάσεις της ζωής.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΙΜΕΛΗΣ
ΚΟΥΝΤΑΛΙΝΙ, ΤΟ ΙΕΡΟΝ ΠΥΡ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΜΕΛΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: