.

Όποιος φοβάται τον θάνατο είναι ήδη νεκρός.
Όποιος θέλει για μια στιγμή η ζωή του να ανήκει μόνο σ' αυτόν, που θέλει για μια στιγμή να είναι πεπεισμένος για όσα κάνει, πρέπει να αδράξει το παρόν.
Πρέπει να αντιμετωπίζει τα πάντα στο παρόν ως τελικά, σαν να ήταν βέβαιο ότι θα ακολουθήσει αμέσως ο θάνατος.
Και πρέπει μετά στο σκοτάδι να δημιουργήσει ζωή. Ζωή μέσα από τον εαυτό του.
Carlo Michelstaedter, La Persuasione e la Rettorica

Τρίτη, 8 Μαρτίου 2011

ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΗΘΙΚΗ ΣΤΟΝ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟ -DION FORTUNE



Είναι αδύνατον ν' ασχοληθεί κανείς με το θέμα της μαγνητικής δύναμης χωρίς να το συνδέσει με το πρόβλημα της σεξουαλικής ηθικής. Η βασική μαγνητική δύναμη, η ενέργεια που εκδηλώνεται στο Λωτό Μουλαντάρα, κατά την πρώτη της μετάλλαξη μετατρέπεται σε σεξουαλική δύναμη, και δεν υπάρχει κανένας λόγος ν' αγνοήσει κανείς το γεγονός αυτό. Ωστόσο, εξίσου αληθινή είναι και η επόμενη μετάλλαξή της στη χρυσή ηλιακή δύναμη του υποκειμενικού Τιφαρέτ. Πέρα απ' αυτό, βρίσκονται οι ανώτερες μαγνητικές όψεις, με τις οποίες δεν θ' ασχοληθούμε προς το παρόν, αφού δεν είναι αντικείμενο διενέξεων.
Μελετώντας το θέμα της μετάλλαξης της δύναμης από το Μαλκούτ στο Γεσούντ (το Σεληνιακό Κέντρο του Σεξ) κι από το Γεσούντ στο Τιφαρέτ, εκ των πραγμάτων θ' αντιμετωπίσουμε τη δύναμη σε συνάρτηση με τη σεξουαλική μας ηθική. Υπάρχουν δύο είδη ηθικής: η ασκητική και η παγανιστική. Καταρχήν, θα γίνεται αντιληπτό ότι δεν αντιπαραθέτω τους όρους χριστιανός – παγανιστής, διότι το ασκητικό ιδεώδες δεν είναι αποκλειστικά χριστιανικό. Τόσο ο Ζωροαστρισμός όσο κι ο Βουδισμός είναι ασκητικές μορφές λατρείας, ενώ υπάρχουν ασκητικές αιρέσεις στον Ινδουισμό και το Μωαμεθανισμό. Θα γίνει, επίσης, αντιληπτό ότι χρησιμοποίησα το δυσφημισμένο όρο παγανιστικός για να εκφράσω την αντίθεση με το ασκητικό. Αυτό οφείλεται στο ότι η πραγματική σημασία της λέξης αναφέρεται στη λατρεία της Φύσης ή Πανθεϊσμο, και σημαίνει εκείνον που παραμένει πιστός στους Αρχαίους Θεούς.
Αν δεν υπερβούμε τη σκοτασιστική επίδραση της φυλετικής και προσωπικής συνήθειας για ν' αναζητήσουμε την αλήθεια στην πηγή της, θα κάνουμε κύκλους χωρίς να φτάνουμε πουθενά. Όλοι μας δείχνουμε υπερβάλλοντα ζήλο στη χρήση συγκεκριμένων θεμελιωδών συλλογισμών σχετικά με το καλό και το κακό, το σωστό και το λάθος, το ηθικό και το ανήικο, και δεν καταφέρνουμε ν' αντιληφθούμε ότι όλα αυτά, έτσι όπως τα γνωρίζουμε, δεν παραδόθηκαν από το Θεό στον άνθρωπο σκαλισμένα πάνω σε πέτρινες πλάκες. Διατυπώθηκαν μέσα από ένα συνονθύλευμα δεισιδαιμονίας και πρακτικής εμπειρίας. Σε μερικά πράγματα εισακούεται η πρακτική εμπειρία, ενώ σε άλλα τα πάντα αποτελματώνονται σ' ένα βάλτο δεισιδαιμονίας. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα στις περιπτώσεις κοινωνικών συνηθειών ανθρώπων οι οποίοι, πολιτιστικά, διαφέρουν τόσο πολύ από εμάς που τίποτε δεν μας δεσμεύει να τους κρίνουμε. Δεν μπορούμε, όμως, ν' αντιληφθούμε τον παραλογισμό των δικών μας κοινωνικών κωδίκων, ούτε την επιρροή πουη δεισιδαιμονία ασκεί πάνω μας.
Δύο πράγματα επιδρούν καταλυτικά πάνω στη σεξουαλική ηθική: α) κάποιες πρωτόγονες ιδέες για τις μαγικές επιρροές σχετικά με τις σεξουαλικές δυνάμεις, απόψεις που έχουν αποκλειστικά να κάνουν με τη λαϊκή παράδοση και τη δεισιδαιμονία και δεν είναι τίποτε άλλο από ένας υποβαθμισμένος κι εθελότυφλος απόηχος της αληθινής εσωτερικής διδασκαλίας πάνω στο εξαιρετικά σημαντικό αυτό ζήτημα, και β) οι παλιοί νόμοι που αναφέρονται στο κληρονομικό δικαίωμα – νόμοι που έχασαν την ισχύ τους με την επιβολή της Πράξης για την Περιουσία της Παντρεμένης Γυναίκας*. Οι δύο αυτοί παράγοντες έπαιξαν έναν πολύ μεγαλύτερο ρόλο, από αυτόν που αντιλαμβανόμαστε μέσα στο καλούπι των ιδεών μας σχετικά με το θέμα της σεξουαλικής ηθικής.
Τέλος, πρέπει να δούμε έναν τρίτο παράγοντα, την κορυφή του ηθικού τριγώνου – την άποψη ότι η σάρκα πολεμά εναντίον του πνεύματος και το πνεύμα εναντίον της σάρκας, μια σαφής δήλωση της ασκητικής οπτικής γωνίας.
Αν πάρουμε την άποψη αυτή στα σοβαρά με όλα τα συμφραζόμενα της, θα 'πρεπε να εξαλείψουμε, αμέσως και σε μόνιμη βάση, τη σύγκρουση με τη μοναδική αποτελεσματική μέθοδο: την αυτοκτονία. Αλλά δεν το κάνουμε. Γιατί ενώ οι άγιοι αντιμετώπισαν τη σάρκα με τρόπο που τους έκανε να μοιάζουν με ρίζες δέντρων, εντελώς παράλογα οι ασκητές σταματούν απότομα μπροστά στο θέμα της αυτοκτονίας και προτείνουν έναν κώδικα συμβιβασμού.
Φυσικά αληθεύει πως αν η σάρκα πάρει το πάνω χέρι, όχι μόνο θα στραφεί εναντίον του πνεύματος, αλλά η παράδοση στις απολαύσεις θα την κάνει να στραφεί και εναντίον της ίδιας της ύπαρξής της. Είναι παράξενο το ότι οι άγιοι ζούνε περισσότερο από εκείνους που ζουν έκλυτη ζωή. Ο ασκητισμός της αυτοπειθαρχίας ισχύει, όταν διατηρείται η λειτουργική ισορροπία της σάρκας και το σώμα γίνεται ένας ανεκτός τόπος διαμονής. Αλλά όταν ο άνθρωπος βάλει στο μυαλό του να ανακατασκευάσει τη δημιουργία του Θεού σύμφωνα με τις δικές του ιδέες, αυτό είναι όχι μόνο βλασφημία αλλά κι ανεδαφικό. Οι ασκητικές μέθοδοι δεν λύνουν το πρόβλημα του σεξ, απλά αποδιοργανώνουν τη σεξουαλική ζωή, και οι παραμορφωμένες δυνάμεις εμφανίζονται σε όλες τις παθολογικές τους μορφές. Μόνον όταν είμαστε έτοιμοι ν' αντιληφθούμε το γεγονός ότι η συμβατική ηθική είναι ο μονόφθαλμος που οδηγεί τους τυφλούς, θα είμαστε σε θέση να μπούμε στην περιπέτεια της επαφής με τα βαθύτερα θέματα του αποκρυφισμού. Δεν εννοώ ν' ακυρώσουμε την ηθική, αλλά ν' αντιμετωπίσουμε το γεγονός ότι η συμβατική ηθική χρειάζεται γενική αναθεώρηση.
Όποιος θεωρεί το σεξ ως κακό ή, με κάποιο τρόπο, το φοβάται, καλά θα κάνει ν' αφήσει τον αποκρυφισμό κατά μέρος. Γιατί μπορούμε να χειριστούμε τη ζωτική δύναμη μόνο μέσα απο μια τελείως φυσική στάση απέναντι στα δώρα της ζωής. Μην ξεχάσετε ποτέ ότι δεν υπάρχει σεξουαλική δύναμη καθεαυτή, απλά πρόκειται για τη ζωτική δύναμη σ' ένα συγκεκριμένο επίπεδο, κι ότι η δύναμη πρέπει να περνά μέσα απ' το επίπεδο αυτό κάθε φορά που ανεβαίνει και κατεβαίνει την κλίμακα των πεδίων.
Αυτό δεν σημαίνει ότι κάθε μαγική πράξη πρέπει να κορυφώνεται σε οργασμό. Κάθε άλλο. Ο οργασμός είναι η γείωση της δύναμης, η κατανάλωσή της σαν μια φωτεινή λάμψη. Αμέσως μετά τον οργασμό δεν υπάρχει δύναμη που να διατίθεται στη μαγεία, ούτε και στη σωστή εκτέλεση της μαγείας υπάρχει δύναμη που να διατίθεται στον οργασμό, αν στο τέλος της διαδικασίας αποκατασταθεί η ισορροπία, όπως άλλωστε και θα 'πρεπε να γίνεται. Απ' τη στιγμή που μια μαγική τελετουργία εκτελεστεί σωστά, προσφέρει στους συμμετέχοντες την ίδια αρμονική κατάσταση που έπεται της συνουσίας και η μαγεία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν μια εξαιρετικά αποτελεσματική και ικανοποιητική μορφή εξιδανίκευσης, όχι επειδή καταλήγει σε όργια αλλά επειδή ανυψώνεται στην κλίμακα των επιπέδων. Στη μαύρη μαγεία υπάρχουν τελετές που διεγείρουν σκόπιμα τις σεξουαλικές δυνάμεις μέσω της φαντασίας. Υπάρχουν υπέρμαχοι αφύσικων μεθόδων, τα ονόματα των οποίων είναι πολύ γνωστά στους αποκρυφιστικούς κύκλους και στην αστυνομία. Πολύ φοβάμαι ότι οι πληροφορίες που έχω συγκεντρώσει είναι υπερβολικά σοκαριστικές για τις σελίδες αυτές. Δεν πρέπει να σκεφτεί κανείς ότι υπερασπίζομαι τις εν λόγω πρακτικές, επειδή με κάθε ειλικρίνεια συσχετίζω για τους αναγνώστες μου το θέμα του σεξ με τον αποκρυφισμό. Η μαύρη μαγεία ασκείται, όταν κανείς εκμεταλλεύεται επί τούτου μια γνώση της μαγνητικής δύναμης μ' έναν αφύσικο τρόπο. Είναι άκρως απαραίτητο για όποιον μελετά με σοβαρότητα τη γιόγκα και τις μαγνητικές δυνάμεις, ιδιαίτερα όταν στην έρευνά του συμπεριλαμβάνει πρακτικά πειράματα – και δεν θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε σοβαρή την έρευνά του αν δεν το έκανε αυτό – να καταλαβαίνει σε βάθος τη σχέση του μαγνητισμού με το σεξ.
Για την εκτέλεση πρακτικής εσωτερικής εργασίας πρέπει να διατίθεται μαγνητική δύναμη σε μεγάλη συγκέντρωση και να βρίσκεται εντελώς υπό έλεγχο, και η πρώτη ύλη η οποία μεταλλάσεται σε ανώτερες μαγνητικές δυνάμεις είναι η σεξουαλική ενέργεια. Αυτός είναι ο λόγος που η μαγεία μπορεί να εκτελεστεί μόνον από άτομα με έντονο και δυναμικό ταμπεραμέντο. Αλλά αληθεύει, επίσης, το ότι μόνον άτομα με τέλεια ελεγχόμενη – όσο κι αν είναι έντονη – κι αρμονική σεξουαλική ζωή μπορούν ν' ασχοληθούν με τη μαγεία για πολύ καιρό χωρίς να καταρρεύσουν.
Εκτός από τις σκληρές μεθόδους της απώθησης και της αχαλίνωτης σεξουαλικότητας, υπάρχουν πολλοί τρόποι εναρμονισμού της σεξουαλικής ζωής, που συχνά θεωρούνται ως οι μόνες εναλλακτικές λύσεις. Αν εντρυφούσαμε στην απόλαυση του φαγητού ή το αρνούμασταν με την ίδια άγνοια και παραξενιά που αντιμετωπίζουμε τη σεξουαλική ικανοποίηση, η χρόνια δυσπεψία που θα προκαλούνταν θα δημιουργούσε ένα αποσκελετωμένο έθνος. Στο θέμα αυτό πρέπει να δούμε τα γεγονότα καθαυτά και να χρησιμοποιήσουμε την κοινή λογική, και να μην επιτρέπουμε πλέον στους κληρικούς να κατευθύνουν την κρίση και την πρακτική μας, οι οποίοι – αν τόσο οι ίδιοι όσο και οι σύζυγοί τους θα μπορούσαν ποτέ να είναι παράδειγμα προς μίμηση – δεν ενδείκνυνται για να επιβεβαιώσουν τις θεωρίες τους. “Θα γίνω σαν εσάς αν ακολουθήσω τη συμβουλή σας;” είναι μια σχετική ερώτηση που τίθεται στους υπέρμαχους της ηθικής. Μόνο αν θεωρήσουμε το σεξ ως ιερό κι όχι ως κάτι βρώμικο, μπορούμε να έχουμε κάποια θέση στο Ναό των Μυστηρίων, όπου η εσωτερική θεώρηση του σεξ και της πολικότητας είναι ένα απ' τα μυστικά των ανωτέρων βαθμών.
Καθήκον μου είναι να διαδώσω τις διδασκαλίες αυτές – χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το ρίσκο που παίρνω είναι μικρό. Έχω δεχτεί επιθέσεις από εκείνους που θα ήθελαν να παραμείνουν μυστικές – δεν γνωρίζω με ποια κίνητρα εκτός από την τυφλή προσκόλληση στην παράδοση και το πλεονέκτημα του προσωπικού γοήτρου. Άτομα με διαφορετική άποψη απ' τη δική μου με συκοφάντησαν και με λογόκριναν. Μερικοί υποστηρίζουν ότι οι διδασκαλίες, όσο αληθινές και πολύτιμες κι αν είναι, πρέπει να κρατούνται μυστικές. Άλλοι ισχυρίζονται ότι πρόκειται για ψεύτικες κι επικίνδυνες διδασκαλίες.
Στους πρώτους έχω να πω ότι κανένας δεν έχει το δικαίωμα να κρατά μυστικό ό,τι γνωρίζει πως είναι αληθινό και πολύτιμο, κι ότι τα φύλλα του Δέντρου της Γνώσης προορίζονται για τη θεραπεία των εθνών. Στους δεύτερους απαντώ ότι το ψεύτικο στα θέματα αυτά δεν μπορεί να είναι επικίνδυνο, αφού αν είναι ψεύτικο δεν είναι δυνατόν να λειτουργήσει. Είναι θέμα οπτικής γωνίας το να είναι κακό ή όχι, και το μόνο στο οποίο μπορούμε να στραφούμε είναι να το βιώσουμε μέσα από την ίδια την εμπειρία μας. Αν οι καρποί της προσωπικής εμπειρίας είναι ένας υγιής νους κι ένα υγιές σώμα, είναι δύσκολο να πιστέψουμε ότι δέντρο που τους γέννησε είναι κακό. Άτομα, που, λόγω της δουλειάς τους, έχουν επαφή με το χώρο, έχουν γράψει πολλά και σημαντικά για τις εμπειρίες των αγοριών των εκκλησιαστικών χορωδιών στο πλαίσιο της χριστιανικής ηθικής. Θα πρέπει, ωστόσο, να ψάξει κανείς στα αρχεία της ψυχοπαθολογίας και της αστυνομίας για να δει περί τίνος πραγματικά πρόκειται. Όταν η Φύση παραβιάζεται, εκδικείται με τρομερό τρόπο, και την τελευταία λέξη στα θέματα αυτά την έχει η Φύση, όχι η ηθική φιλοσοφία.


_____________
*Σ.τ.μ. Married Woman's Property Act: Μετά τις γενικές εκλογές του 1880 στη Μ. Βρετανία και την ανακήρυξη του William Gladstone ως πρωθυπουργού της χώρας, η κυβέρνηση προσπάθησε να κρατήσει τις προεκλογικές της υποσχέσεις για την εξάλειψη των νομικών ανισοτήτων μεταξύ αντρών και γυναικών. Η Πράξη για την Περιουσία της Παντρεμένης Γυναίκας θεσπίστηκε το 1882 κι αφορούσε την αναγνώριση των ίδιων περιουσιακών δικαιωμάτων των παντρεμένων και ανύπαντρων γυναικών. Συνεπώς, μια παντρεμένη γυναίκα διατηρούσε το δικαίωμα ιδιοκτησίας της οικογενειακής της περιουσίας, που της είχαν χαρίσει οι γονείς της. Πριν από το 1882, τοδικαίωμα αυτο περνούσε αυτόματα στο σύζυγο.


DION FORTUNE
GARETH KNIGHT
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΕΥΑ ΑΥΛΙΔΟΥ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΑΜΒΛΙΧΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: