.

Όποιος φοβάται τον θάνατο είναι ήδη νεκρός.
Όποιος θέλει για μια στιγμή η ζωή του να ανήκει μόνο σ' αυτόν, που θέλει για μια στιγμή να είναι πεπεισμένος για όσα κάνει, πρέπει να αδράξει το παρόν.
Πρέπει να αντιμετωπίζει τα πάντα στο παρόν ως τελικά, σαν να ήταν βέβαιο ότι θα ακολουθήσει αμέσως ο θάνατος.
Και πρέπει μετά στο σκοτάδι να δημιουργήσει ζωή. Ζωή μέσα από τον εαυτό του.
Carlo Michelstaedter, La Persuasione e la Rettorica

Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

HELLO... - ΓΚΡΕΓΚΟΡΥ ΚΟΡΣΟ

Ω τι καταστροφή να 'σαι ένα πληγωμένο ελάφι!
Και γω είμαι απ' όλα το πιο πληγωμένο, αυτό που οι λύκοι κατατρών, όλος αποτυχίες.
Η σάρκα μου πιάστηκε στο Μοιραίο Τσιγκέλι!
Και σαν παιδί είδα πολλά πράγματα που δεν θα ήθελα να είμαι.
Μήπως είμαι αυτός-που-μόνος-του-μιλά;
Αυτός που-οι-γείτονες-κοροϊδεύουν;
Εκείνος που στα σκαλιά του μουσείου γέρνει και κοιμάται;
Μήπως φορώ τα ρούχα του ανθρώπου που έχει αποτύχει;
Είμαι τρελός;
Μες στο μεγάλο νυχτερινό τραγούδι των πραγμάτων,
είμαι άραγε το πέρασμα που έχουν καταργήσει;

Μετάφραση: Βερονίκη Δαλακούρα

Δεν υπάρχουν σχόλια: